Світлотінь

На фотозйомці у стилі рисункової майстерні художника-графіка співачка Олеся Киричук стала об'єктом натхнення. Цікаво було досліджувати м'яке світло, яке лягало на її форми, грайливо бавилося з локонами, глибокі тіні, рефлекси та бліки. Не знаємо як вам, а ми витягнули олівчики та робили замальовки.
Олеся весело сміється, жартує, розказує смішні історії. За останні 10 років, вона зовсім не змінилася. Така ж привітна й щира, струнка й граціозна, з пишним розкішним волоссям та промінчиками в очах. Говорить, що все це наслідок правильного харчування та регулярних спортивних занять. Та найголовніший секрет гарного вигляду – це наявність улюбленої роботи. В Олесі Киричук їх цілих дві: в стоматологічній клініці та на сцені. Доводиться лише дивуватися як їй вдається поєднювати такі, здавалось би, зовсім різні професії. І як це можливо сьогодні у Львові лікувати зуби, а завтра співати на концерті у Києві? А ще поміж цим брати участь у різних телевізійних проектах, гастролювати країною, давати інтерв’ю та ходити на фотозйомки.

На всякий випадок для сьогоднішньої фотозйомки у неї з собою близько десяти пар взуття. І в цьому вся Олеся. До роботи вона завжди підходить відповідально, виважено, передбачивши наперед усі можливі та неможливі випадки. Її важко застати зненацька, вона розпланує свій час і все зробить правильно. Напевно це заслуга довгого клопіткого навчання в медичному університеті, а можливо це передалося їй від батьків на генетичному рівні. Як би там не було, зараз перед нами вольова, цілеспрямована дівчина, яка знає чого хоче і рішуче  йде вперед, добиваючись перемог там, де треба.
Перша пісня/кліп. Першу пісню “Музика” та кліп на неї я записала, коли мені було 16 років, на студії Сашка Ксенофонтова, допомагала співачка Руслана, яка виконувала бек–вокал у цій пісні. Було дуже цікаво.

З ким із легендарних особистостей ви би хотіли повечеряти? Стівен Тайлер.

Улюблений час дня. Люблю ранок, а саме початок дня. Особливо весняні теплі ранки з легкою прохолодою, коли з вікна видно червоне сонце, яке сходить над горизонтом, а небо інколи малиново-помаранчевого відтінку. У цей час я сповнена новими силами, сподіваннями, очікуванням приємних зустрічей.  Ідеальний ранок доповнює горнятко гарячої кави.

Таємне задоволення. Люблю співати в під'їзді.

Що може вас розсмішити? Я часто сміюся, люблю сарказм, жарти з підтекстом. Коли жартую сама, то в цьому жарті є майже 50 відсотків правди.

Чого боїться Олеся Киричук?  Я боюся розлуки з людьми, яких люблю. Це дійсно моя “ахілесова п'ята”.

За що варто боротися? Я думаю, боротися варто щодня, тобто долати труднощі, ніколи не зупинятися на шляху досягнення цілі. Варто боротися зі своєю лінню, тому що тільки вона віддаляє нас від наших мрій, варто боротися за кохану людину, за свою сім'ю.

Улюблена країна? Швейцарія! Я мала там декілька концертів, дуже сподобалось, неймовірне озеро Лугано... Гірські асфальтні дороги, цікаві люди.

Найцікавіший випадок у житті. Незабутня поїздка в Шрі-Ланку. Це ніби інша планета зі своєю культурою та вірою. Вражає все: тварини та рослини, які я бачила тільки в журналах і по телебаченню, запах повітря та вечірній цеглястий колір піску на березі океану. Там навіть якесь інше небо над головою.

Розум чи краса? Розум і внутрішній світ людини завжди відображається в її очах і постаті. Якщо людина розумна, то з сьогоденними можливостями в індустрії краси, можна бути гарним. Також якщо з розумом підійти до харчування, спорту, догляду за тілом, то все виходить просто чудово)))
З ким хотіли би заспівати в дуеті? Я думаю, з Леді Гага було би класно!Вона сучасна, креативна, талановитий і професійний музикант! Прекрасно співає джаз і власні композиції.

Особисте правило.  Частіше виходити з зони комфорту. Займатися в житті тільки улюбленою справою. Я не зраджую власним інтересам й інтересам моєї сім'ї ні при яких обставинах, я щаслива та задоволена в своєму виборі.

Ваша найбільша гордість. Мій професійний рівень.

Що вас найбільше надихає? Справи, якими я займаюся та люблю.

Найкраща порада у вашому житті. Сприймати життя зараз і тепер, не ділити його на майбутнє та минуле.

Улюблений злодій. П'єр Рішар у фільмі “Втікачі”.

Хто з великих жінок вас захоплює? Коко Шанель.

Люди дивуються, коли дізнаються, що я... Стоматолог.

Краса – це... незаперечна зброя.

Успіх – це... великий результат, який був досягнутий маленькими, але безперервними кроками.

Олеся  Киричук через 10 років. Якою Ви її бачите? Впевненою, успішною, люблячою та любимою, молодою та гарною, оточеною хорошими людьми й вірними друзями, успішною бізнес леді та цікавою співачкою, людиною, яка розуміє та сприймає світ із усіма його різноманітностями, людиною, яка розуміє та співчуває, любить людей і щаслива у цьому прекрасному світі.
* * * * *     
Одяг Malva-Florea, фотограф Інна Голодняк, стиль KANDY
Інтервєю підготовлено для журнал "Сучасна вишивка" №1

Немає коментарів:

Дописати коментар