Оксана Полонець

День дизайнера
7:00 Мій день починається, зазвичай, з думками про творчість та його планування. Будильник заводжу на всякий випадок, але, як правило, прокидаюсь трохи раніше, переповнена ідеями як покращити те, що я вже можу робити. Робота над покращенням ведеться постійно, бо завжди є над чим працювати.
Найгеніальніші ідеї, над якими ми «ламали голову» ще вчора, приходять із самого ранку. І буває, прокидаюсь з чітким та ясним рішенням ще вчорашньої задачі. Інколи з дівчатами на роботі жартуємо, що прийде ранок, і  мені насниться як вирішити ту чи іншу проблему. Перше, що роблю з ранку – це випиваю склянку теплої води з лимонним соком, ранкові процедури та обовязкове переглядання повідомлень в соцмережах, на пошті та на вайбері. Мені часто приходять листи від клієнтів чи партнерів зі США або Канади. Через різні часові пояси вони актуальні саме зранку.
7:45 На сніданок - склянка свіжовіджатого фруктово-овочевого або цитрусового соку, який вміло готує мій чоловік, і домашній сир із чаєм або вівсяна каша з сухофруктами та бананом. Це, можна сказати, наш ранковий ритуал.
8:10 Повсякденний гардероб ніколи не готую звечора, бо буває, декілька разів змінюю його під настрій. Зазвичай зранку вирішую що буде для мене комфортним сьогодні. Виключенням є лише якісь особливі події, до який я готуюсь завчасно. Лише тоді гардероб готую звечора. Дуже люблю автентичні прикраси, які придбала у Львові, або замовила у майстринь індивідуально. Таких прикрас у мене є декілька, як правило, вони складаються з кількох елементів, які я можу комбінувати між собою. Це коралі, натуральне каміння або кераміка. Весь асортимент мого гардеробу святкового призначення саме від Оксани Полонець. Повсякденний одяг, буває, швидше та вигідніше придбати готовий, особливо коли сезон і виробництво сильно завантажено роботою.
8:40 Вирушаю в студію машиною. Періодично відвідую бізнес-сніданки з різноманітними цікавими людьми для обміну досвідом або щоб дізнатись цікаву для мене інформацію на конкретну тематику. Тоді, звичайно, в студію попадаю пізніше, але сповнена безліччю нових цікавих ідей для розвитку та поліпшення діяльності. Майже весь свій робочий час проводжу в студії. Спілкуюсь з клієнтами або партнерами, розробляємо нові технології з майстрами та знаходимо цікаві спільні рішення.
Зі мною працює достатньо велика команда професіоналів. Це конструктор, кравчині, дизайнери, оператори вишивки, дизайнер ручної вишивки та аксесуарів, художниці, менеджери та офісний персонал. Усі вони професіонали в своїй сфері, завдяки чому ми разом досягаємо гарних результатів. Звісно, їм дуже подобається брати участь у творчому процесі та бачити неймовірний кінцевий результат.
Дуже велику підтримку мені надає мій чоловік. Він головний мій мотиватор і натхненник, завжди підтримує мене та допомагає в усіх моїх ідеях. Іноді допомагає прийняти більш радикальні рішення, на які я сама не могла би наважитись. Майже весь час ми з чоловіком проводимо разом, бо маємо спільну справу. Студія Оксани Полонець – це основний наш сімейний проект, в рамках якого може бути декілька направлень чи ліній. Це різноманітні події, виставки чи покази, до яких ми готуємось завчасно. Щойно закінчились наші профільні виставки в Києві, ми починаємо підготовку до наступних показів і презентацій, і це є так звані проекти, в рамках одного основного проєкту, які ведуться паралельно з обслуговуванням клієнтів.

14:00 Інколи, під час обіду, зустрічаємось з друзями. Як завжди, це супроводжується обговоренням ідей та планів на майбутнє. Наше коло спілкування – успішні підприємці та люди бізнесу, з якими завжди цікаво поговорити та обмінятись досвідом. У ті дні, коли ми можемо дозволити собі дозвілля, як правило, їдемо десь за місто. Вивчаємо цікаві місця поблизу Києва, насолоджуючись вільним часом, коли можна звільнити думки від справ. Дуже любимо подорожувати і завжди радіємо, коли є можливість поєднувати робочу поїздку з подорожжю для душі. Тому залишаємо достатньо часу для відвідування нових міст чи країн. В подорожах я отримую нові враження, а з ними і натхнення.
18:00 Творчий час зазвичай приходить увечері, буває допізна затримуюсь у студії, бо дуже люблю цей час «тиші», коли майстри розійшлись по домівках і можна в спокійній атмосфері зануритись у мрії та ідеї. Частіше, саме в такі часи, народжуються нові колекції та шедеври.
20:00 Повертаємось додому. Телевізор майже не дивимось, за винятком пізнавальних програм та історичних фільмів. Багато читаю мотивуючої або професійної літератури або вивчаю досвід успішних людей. У суботу ввечері ми з чоловіком любимо відвідати наш улюблений рибний ресторан, де завжди є свіжі морепродукти. Це те, що ми двоє дуже любимо і не відмовляємо цим поласувати час від часу.
23:00 Моя порада перед сном – склянка травяного чаю з медом та гарний настрій з мріями про майбутнє.
* * * * *
Про життя дизайнерів читайте на сторінках журналу "Сучасна вишивка"

Немає коментарів:

Дописати коментар